Cel
Pamiętacie nasz model LEVER?
Oczywiście, że tak! Niesamowity projekt pomagając wolontariuszom potwierdzić ich kompetencje nabyte podczas wolontariatu.
Pilotażowa część już dobiegła końca! Teraz jesteśmy na etapie wystawiania potwierdzeń przejścia procesu certyfikacji pierwszym wolontariuszom.
Zwracamy się do Was z prośbą o pomoc przy tworzeniu dla nich certyfikatów, ponieważ otrzymają go w wersji polskiej oraz angielskiej.
Prosimy Was o przetłumaczenie [PL-EN] , krótkich notek (jakże pozytywnych!) wystawionych przez Asesorów na temat ich podopiecznych.
Poniżej tekst do tłumaczenia, natomiast w załączniku znajdziecie stronę certyfikatu, na którym Wasze tłumaczenia zostaną umieszczone. (Tak, abyście mieli wyobrażenie jak to będzie wyglądać ;))
Prosimy o odsyłanie tłumaczeń w formacie .docx
Pozdrawiamy gorąco!
1) Emil rozwinął swoją komunikację tak, że w sposób spontaniczny potrafi językiem ciała , również w sposób werbalny nawiązać kontakt z trudną młodzieżą oraz dziećmi, sprawnie dostosowuje swój język do rozmówcy. Bierze na siebie odpowiedzialność za rozwój dzieci i młodzieży organizując dla nich zajęcia, pomagając w lekcjach, rozmawiając. Jest osobą ciepłą , z natury uśmiechniętą, ale też refleksyjną potrafiącą wysłuchać. Emil bardzo uwrażliwił się na problemy dzieci i młodzieży ze świetlicy. Potrafi być mediatorem, wzorem i powiernikiem.
2) Zależnie od okoliczności (praca z osobą starszą, dziećmi, młodzieżą uzależnioną), Ewa potrafi wejść w dłuższą relację, co świadczy o wysokim poziomie kompetencji, jaką jest komunikacja. Jej szerokie doświadczenia w wolontariacie otworzyły ją na ludzi.
Kontakt wolontariuszki z osobą niepełnosprawną odbywał sie bardzo regularnie, miał terapeutyczny wpływ na nią, doprowadził do poprawy stanu zarówno sfery psychicznej jak i fizycznej. Zaowocował /u osoby niepełnosprawnej/ zmniejszeniem niskiej samooceny. Osoba niepełnosprawna przestała postrzegać siebie w sposób stereotypowy. Nabrała więcej odwagi i pewności w kontaktach interpersonalnych , jak również chęć integrowania się z osobami z nowych środowisk
Zakres obowiązków
Forma rozwiązania
Komentarze i rozwiązania Pokaż: