Cel
Maksymalne wykorzystanie możliwości pozyskania środków za pomocą kampanii crowdfundingowej. Poprawa wizerunku projektu, po nieudanym udziale w programie CSR ( słabe przygotowanie organizatora programu, w tym przygotowanie techniczne). Zwykle projekty toczą się własnym torem, my musimy odbudować wizerunek wśród osób, które głosowały lub inaczej zaangażowały się w projekt, podczas udziału w programie CSR, dlatego potrzebujemy wiedzy i doświadczenia w sprawach wizerunkowych, która zostanie wykorzystana w social mediach, o których internauci już słyszeli wcześniej i zdążyli się zniechęcić. Fundacja dała misji 2 lata na zebranie środków na Psi Park w Białymstoku, w misji crowdfundingowej na myplanetmission.pl, jednak liczymy na możliwość zebrania odpowiedniej kwoty w krótszym terminie.
Zakres obowiązków
Wszelkie podpowiedzi mile widziane, w tym:
1) gdzie promować misję "Psi Park dla Białegostoku"
2) jak skutecznie promować misję
3) czy i ile środków przeznaczyć na płatną reklamę
4) jakich słów kluczy używać do promocji
5) jak ponownie, skutecznie przekonać media do zamieszczenia informacji o projekcie i misji polegającej na zebraniu środków
6) analiza i sugestie odnośnie istniejącego materiału na myplanetmission.pl
7) inne ważne, które nam do głowy nie przyszły
Forma rozwiązania
Przekazanie nam informacji na TuDu w korespondencji
Komentarze i rozwiązania Pokaż:
Teraz niestety nie mogę się tym zająć, bo to bardzo angażujące zadanie. Jeśli jednak Wam się nie spieszy, to zapraszam z przypomnieniem na TuDu we wrześniu.
Pozdrawiam serdecznie
Ewa Petelska
Na pewno trzeba wyjaśnić społeczności co się stało. Ale czy jest sens zmagać się z gigantem? Powiedziałabym - i tak i nie. To kwestia dłuższej dyskusji. Teraz trzeba nabrać wiatru w żagle, otrzepać się z kurzu i ruszać dalej :) A psy są super, więc z pewnością się uda. Jeśli nikt się nie podejmie zadanie - łapcie mnie we wrześniu tutaj i zobaczymy co da się z tym zrobić :)
Powodzenia!
Jeszcze raz pozdrawiam
Ewa Petelska