Wsparcie w prowadzeniu akcji crowdfundingowej, działanie marketingowe

umiejętności: udzielanie profesjonalnych porad dzielenie się doświadczeniem inne
Termin realizacji: 2018-06-30

Opis zadania

Cel

Maksymalne wykorzystanie możliwości pozyskania środków za pomocą kampanii crowdfundingowej. Poprawa wizerunku projektu, po nieudanym udziale w programie CSR ( słabe przygotowanie organizatora programu, w tym przygotowanie techniczne). Zwykle projekty toczą się własnym torem, my musimy odbudować wizerunek wśród osób, które głosowały lub inaczej zaangażowały się w projekt, podczas udziału w programie CSR, dlatego potrzebujemy wiedzy i doświadczenia w sprawach wizerunkowych, która zostanie wykorzystana w social mediach, o których internauci już słyszeli wcześniej i zdążyli się zniechęcić. Fundacja dała misji 2 lata na zebranie środków na Psi Park w Białymstoku, w misji crowdfundingowej na myplanetmission.pl, jednak liczymy na możliwość zebrania odpowiedniej kwoty w krótszym terminie.

Zakres obowiązków

Wszelkie podpowiedzi mile widziane, w tym:
1) gdzie promować misję "Psi Park dla Białegostoku"
2) jak skutecznie promować misję
3) czy i ile środków przeznaczyć na płatną reklamę
4) jakich słów kluczy używać do promocji
5) jak ponownie, skutecznie przekonać media do zamieszczenia informacji o projekcie i misji polegającej na zebraniu środków
6) analiza i sugestie odnośnie istniejącego materiału na myplanetmission.pl
7) inne ważne, które nam do głowy nie przyszły

Forma rozwiązania

Przekazanie nam informacji na TuDu w korespondencji
Wykonując to zadanie nauczysz się
  • Dzielić się informacjami i treściami
  • Angażować się w działania obywatelskie online
  • Współpracować online z innymi
  • Modyfikować istniejące treści
  • Kreatywnego korzystania z Internetu
  • Innych umiejętności

Komentarze i rozwiązania Pokaż: