Cel
Drodzy,
dwa miesiące temu przeprowadziliśmy i nagraliśmy kilka webinariów, pomagających użytkownikom korzystać z TuDu. Nagrania są dostępne na naszej stronie na Facebooku oraz na kanale YouTube.
Każde nagranie trwa godzinę, dlatego chcielibyśmy pomóc oglądającym szybko odnaleźć ten fragment nagrania, który jest dla nich najbardziej interesujący.
W związku z tym chcielibyśmy Was prosić o pomoc w przygotowaniu tzw. minutek, czyli dopisaniu do poniższej listy minuty, w której rozpoczyna się dany fragment nagrania.
Pomożecie? :)
Link do nagrania: https://www.youtube.com/watch?v=swdeK-L1otA
Lista, do której należy dopisać minutki:
1. Wstęp i wprowadzenie.
2. Zanim zaczniesz:
• Cel działania.
• Odbiorcy działania.
• Charakterystyka naszej organizacji/nas
• Przekaz – co chcemy danym działaniem promocyjnym przekazać
3. W jakich zadaniach e-wolontariusze TuDu nie pomogą?
4. Jak e-wolontariusze TuDu mogą wspierać NGO w promocji?
a. Tworzenie treści postów na Facebooka.
b. Wyszukiwanie multimediów do postów na Facebooku.
c. Wyszukiwanie stron na Facebooku, na których można promować wasz projekt/ działanie/ wydarzenie.
d. Pisanie:
• Redagowanie informacji i notek prasowych.
• Pisanie treści do newslettera.
• Pisanie artykułów, np. na bloga, czy do gazety.
• Tworzenie treści ulotki/ plakatu.
e. Przygotowywanie „paczki prasowej” (press pack).
f. Tworzenie multimediów.
g. Podtrzymywanie więzi z darczyńcami, partnerami i innymi sprzymierzeńcami.
h. Monitoring Internetu
5. Konkluzje, pytania i odpowiedzi.
Zakres obowiązków
Forma rozwiązania
Komentarze i rozwiązania Pokaż:
6:55 2. Zanim zaczniesz:
8:47 • Cel działania.
9:47 • Odbiorcy działania.
16:37 • Charakterystyka naszej organizacji/nas
21:36 • Przekaz – co chcemy danym działaniem promocyjnym przekazać
22:40 3. W jakich zadaniach e-wolontariusze TuDu nie pomogą?
27:03 4. Jak e-wolontariusze TuDu mogą wspierać NGO w promocji?
27:39 a. Tworzenie treści postów na Facebooka.
33:33 b. Wyszukiwanie multimediów do postów na Facebooku.
36:12 c. Wyszukiwanie stron na Facebooku, na których można promować wasz projekt/ działanie/ wydarzenie.
37:57 d. Pisanie:
38:15 • Redagowanie informacji i notek prasowych.
39:48 • Pisanie treści do newslettera.
40:58 • Pisanie artykułów, np. na bloga, czy do gazety.
41:42 • Tworzenie treści ulotki/ plakatu.
42:33 e. Przygotowywanie „paczki prasowej” (press pack).
44:42 f. Tworzenie multimediów.
47:34 g. Podtrzymywanie więzi z darczyńcami, partnerami i innymi sprzymierzeńcami.
49:07 h. Monitoring Internetu
51:45 5. Konkluzje, pytania i odpowiedzi.