Autor/Redaktor Bloga

umiejętności: tworzenie i edycja tekstów
Termin realizacji: 2021-02-28

Opis zadania

Cel

Jednym z podstawowych filarów Fundacji Work 4 Life jest rozwój świadomości i uwrażliwianie społeczeństwa na sytuację osób zagrożonych wykluczeniem w społeczeństwie. Dyskryminacja osób niepełnosprawnych ruchowo jest zjawiskiem powszechnym, a społeczeństwo - całkiem nieświadomie - stawia bariery, które wykluczają i szkodzą osobom z niepełnosprawnościami. Dlatego chcemy mówić o tym co ważne, trudne i co często jest niewidoczne dla wielu z nas. Inspirować do myślenia o tendencjach kształtujących pozytywne zmiany w postawach i nastawieniu do osób mających więcej trudności i wyzwań niż my.

Fundacja wspiera również wszelkie inicjatywy budzące zainteresowanie zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami. Obalamy wszelkie mity, tak bardzo powszechne wśród społeczeństwa i pracodawców, oraz kwestionujemy nieprawdziwe argumenty, będące często powodem odrzucenia kandydata do pracy ze względu na jego stan zdrowia. Chcemy też promować podejście uwzgledniające niepełnosprawność i szerzyć ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie.

Zakres obowiązków

Jeżeli nasze wartości są dla Ciebie bliskie, lubisz pisać i wywierać wpływ swoim przekazem to zapraszamy do nas! Redaktorom naszego bloga zostawiamy wolną rękę w doborze materiałów. Zależy nam, aby publikowane treści na blogu były rzetelne i merytorycznie wyczerpywały temat, a przedstawiane dane pochodziły z wiarygodnych źródeł.

Forma rozwiązania

Napisanie jednego artykułu na wybrany temat związany z obszarem zainteresowań fundacji. Jeżeli potrzebujesz inspiracji, odezwij się do nas przez email: fundacja@work4life.org

Gotowy artykuł najlepiej przesłać do nas drogą email (dowolny plik txt, doc). Jeżeli interesuje Cię stała współpraca z nami jako redaktor, daj nam o tym znać :)
Wykonując to zadanie nauczysz się
  • Przetwarzać wyszukane informacje
  • Dzielić się informacjami i treściami
  • Praw własności i licencji
  • Kreatywnego korzystania z Internetu

Komentarze i rozwiązania Pokaż: