kategorie:
edukacja
umiejętności:
tworzenie i edycia multimediów
Termin realizacji: 2016-01-31
Opis zadania
Cel
Ktoś rzucił hasło: "Zróbmy spot reklamowy i rzućmy go na YT". To ma zachęcić więcej szkół do udziału w Dniu Matematyki...
Może ktoś ma pomysł jak to zrobić i może może zrobić... :)
Zakres obowiązków
Forma rozwiązania
Komentarze i rozwiązania Pokaż:
Tzn teksty, przesłanie, lektor (?) Muzyka (?), etc etc.
Dopóki nie zamkniecie kwestii logo, temat ewentualnej animacji jest otwarty...
1. Dziecko/grupa dzieci idzie przez park z rodzicem/nauczycielem. Nagle zza drzewa wyłania się wielki cień, którego dziecko się boi. Cień robi się coraz większy i większy (tu może grać muzyka wywołująca napięcie),aż w końcu widzimy postać- jest nią osoba przebrana za cyfrę np. 4 w nawiązaniu do logo Stowarzyszenia (coś jak w reklamach Lotto). Tu muzyka zmienia się na wesołą,kolory też można wyostrzyć, jeżeli jest taka możliwość.Cyfra ma mieć przyjazny charakter,osoba uśmiechnięta, może po prostu przejść albo przedstawić się i dalej bawić się/rozmawiać z dziećmi.
Na koniec napis/głos lektora: "Nie taka straszna, jak ją malują. Oswój się z matematyką. Weź udział w Dniu Matematyki 2016 ".
Ewentualnie jeżeli spot ma być adresowany np. do nauczycieli, nauczyciel/opiekun dzieci może podejść do cyfry, przedstawić ją dzieciom i w tym przypadku napis na końcu mógłby brzmieć: "Pomóż dzieciom oswoić się z matematyką.Zachęć je do udziału w Dniu Matematyki 2016 ".
2. Dorosły w pracy.Widać,że jest to jakaś ważna sytuacja, w której musi wykorzystać swoje umiejętności matematyczne np. podczas prezentacji zaciął się komputer, na którym były zapisane jakieś ważne obliczenia i prelegent zdążył zapisać na tablicy tylko kilka danych,a wszyscy czekają na dalszą część prezentacji.Pokazane napięcie na twarzy prezentującego i wyczekiwanie wszystkich dookoła (może być tam też szef,jacyś ważni klienci).
Teraz pokazane dziecko w szkole (odpowiednio dziewczynka lub chłopiec, w zależności od tego, czy wcześniej pokazany dorosły był kobietą czy mężczyzną) i podobne zadanie tłumaczone przez nauczycielkę i rozwiązywane wspólnie na tablicy. Gdzieś nad tablicą napis "Dzień Matematyki".
Przejście z powrotem do pierwszej sytuacji. Dorosły wykonuje parę obliczeń w pamięci zapisuje wszystko na tablicy i kontynuuje wystąpienie z uśmiechem.Na koniec wszyscy gratulują mu udanej prezentacji.
Na końcu mógłby być napis: "Pomóż swojemu dziecku osiągnąć sukces./ Zadbaj o przyszłość swojego dziecka.
Zachęć je do udziału w Dniu Matematyki 2016."