Cel
Działamy od 2006 r. i od tego czasu nie zmienialiśmy naszego logo i identyfikacji wizualnej, dlatego jest ona dość nieaktualna. Obecnie spotykamy się w ciągu roku z kilkoma tysiącami młodych ludzi z całej Polski podczas realizacji programów z zakresu profilaktyki uzależnień, z nauczycielami, rodzicami oraz małżeństwami podczas warsztatów psychospołecznych. Jesteśmy obecni na FB, nasze logo pojawia się w dziesiątkach prezentacji, na roll-upach, w dokumentach kierowanych do różnych instytucji. Zalezy nam aby język wizualny był zaktualizowany do obenych trendów a jednocześnie wyrażał naszą misję: Aby nikt nie zginął
Zakres obowiązków
Opracowanie kilku propozycji logotypów i przedstawienie wersji elektronicznych w formatach umożliwiających publikację w internecie oraz dalszą obróbkę graficzną (np. dla celów wydruków w drukarni wizytówek, ulotek, opracowania papieru firmowego, nowych roll-upów itp.)
Forma rozwiązania
Wyslanie plków mailem lub udostępnienie w chmurze
Komentarze i rozwiązania Pokaż: