Kampania 1 procent

Początek: 2016-01-25 Koniec: 2016-02-14
Od lutego do kwietnia trwa rozliczenie podatkowe, a w raz z nim jedyna szansa w roku dla fundacji na zdobycie 1% podatku na realizowanie celów przez cały kolejny rok. Jesteśmy przeciwni wydawaniu środków z darowizn na opłacanie drogich agencji reklamowych, dlatego nasza kampanię przygotowujemy sami wraz z bezpłatną pomocą studia kreatywnego Humanizer.

Szukamy pomocy przy realizacji, szczególnie PROGRAMISTY, który sprawdzi i poprawi nasze kody stworzone w Edge Animate, lub pomoże w stworzeniu landing page projektu, lub osoby która zoptymalizuje naszą kampanię na Facebooku.

Koncept

Prezentujemy jasną i ciemną stronę raka.
Chcemy, aby odbiorca wszedł na moment w rolę osoby, która która czuje, że traci wszystko.
Z jednej strony ulotna twarz młodej kobiety, która właśnie dowiedziała się, że jest chora. Mówi o emocjach, które nią targają oraz o mrocznych uczuciach i refleksjach związanych z chorobą nowotworową.
Z drugiej strony jej twarz jest świeża i oświetlona - pokonała chorobę. Cytujemy osoby, które wygrały z rakiem (blogerów oraz innych, którzy chcą udzielać się publicznie). Są to często myśli bardzo refleksyjne i głębokie, jakby ocierając się o śmierć poznali niedostępną dla innych prawdę.

Narzędzia, kanały

Landing page - interaktywne foto, forma storytelling
Facebook - promowany gif, który zachęca do wejścia na landing page kampanii
Google - korzystamy z darmowej reklamy dla organizacji 1% (40 000 zł/miesięcznie). Reklamy graficzne + adwords
Newsletter
Przeglądasz Archiwum