Cel
Chcesz zdobyć doświadczenie w marketingu i PR? Pomóż nam budować rozpoznawalność oraz docierać do szerszego grona odbiorców! Dołącz do Fundacji SONI jako wolontariusz ds. Social Media & PR i pomóż nam budować naszą obecność w sieci oraz rozwijać współpracę z mediami i sponsorami!
Idealny wolontariusz to osoba komunikatywna, kreatywna, dobrze zorganizowana, gotowa wspierać innych w realizacji misji Fundacji oraz efektywna w pracy zdalnej/online.
Jeśli masz „lekkie pióro,” interesujesz się mediami społecznościowymi i PR, znasz język angielski, czekamy na Ciebie!
Wolontariusz otrzyma wsparcie doświadczonego PR-owca - założycielki Fundacji SONI, propagatorki aktywności sportowej osób niepełnosprawnych intelektualnie:
- wprowadzenie w działalność Fundacji SONI,
- wprowadzenie w działalność międzynarodowych organizacji sportu osób z niepełnosprawnościami,
- wyznaczenie celów i ustalenie narzędzi realizacji,
- wspólne przygotowanie harmonogramu prac,
- wdrożenie działań pod nadzorem koordynatora,
- cotygodniowe spotkania online w celu omówienia prowadzonych prac i modyfikacji planu działań,
- udział w kursach i szkoleniach z ramienia Fundacji w celu podnoszenia kompetencji w obszarach zainteresowań wolontariusza.
Co zyskasz?
Zdobędziesz praktyczne doświadczenie w zakresie public relations, tworzenia treści i zarządzania profilami społecznościowymi,
Będziesz częścią zespołu osób zaangażowanych w propagowanie sportu i aktywności fizycznej osób z niepełnosprawnościami,
Zrealizujesz inspirujące projekty PR dotyczące współzawodnictwa sportowego na arenach międzynarodowych,
Otrzymasz przestrzeń na własną kreatywność i będziesz mogła/mógł wprowadzać swoje pomysły w życie,
Będziesz pracować w dogodnych dla ciebie godzinach z dowolnego miejsca na ziemi,
Zyskasz cenne kontakty i umiejętności, które wzbogacą Twoje CV.
Zakres obowiązków
Twoje zadania będą obejmować:
- Przedstawianie pomysłów na treści na naszej stronie internetowej www.fundacjasoni.pl i w mediach społecznościowych,
- Tworzenie i aktualizowanie treści na naszej stronie internetowej – opis projektów, relacje z wydarzeń i aktualności,
- Prowadzenie naszego profilu na Facebooku, Instagramie i LinkedIn – publikowanie postów, odpowiadanie na komentarze i budowanie zaangażowanej społeczności,
- Współpracę z portalami, redakcjami i mediami – inicjowanie kontaktu, dzielenie się materiałami i informacjami o naszych działaniach,
- Proponowanie i wdrażanie własnych pomysłów, które mogą zwiększyć widoczność i skuteczność naszych działań w mediach.
Forma rozwiązania
Współpraca zdalna