Promowanie wydarzenia w social media

umiejętności: tworzenie i edycja tekstów tworzenie stron www/aplikacji wyszukiwanie informacji moderowanie (np. forów)
Termin realizacji: 2017-06-15
Fundacja Benevolens powstała w 2014 roku, a swoją siedzibę posiada w Głuchołazach (woj. opolskie). Zajmujemy się ochroną zabytków i przyrody miejsca, w którym działamy, w centrum naszych zainteresowań jest człowiek. Obecnie organizujemy wolontariat dla studentów z całej Polski w ramach projektu „Obóz wolontariacki w zabytkowym parku w Głuchołazach” dofinansowanego z Programu Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Wolontariat dla dziedzictwa”.

Celem zadania wolontariusza jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców – studentów kierunków artystycznych, historycznych i architektonicznych z całej Polski, którzy wezmą udział w obozie wolontariackim.

Do zakresu obowiązków należeć będzie promowanie wydarzenia w social mediach, a także na stronach internetowych uczelni i szkół wyższych z całej Polski. Zadanie ma polegać na informowaniu adresatów, m.in. na forach studenckich, stronach poświęconych imprezom studenckim, itd. o możliwości udziału w obozie wolontariackim. Zadanie zajmie wolontariuszowi maksymalnie godzinę dziennie.

Poniżej załączamy plakat wydarzenia oraz link do naszej strony internetowej, na której dokładnie opisane są zasady wolontariatu i które należy udostępnić w sieci.
LINK: http://benevolens.eu/wolontariat.html

Prosimy o umieszczanie komentarzy, gdzie została udostępniona informacja – najlepiej z linkiem odnoszącym do danej strony.

Jeżeli macie pytania - prosimy o kontakt pod numerem telefonu (77) 407 80 35 bądź mailowo pod adresem biuro@benevolens.eu

Komentarze i rozwiązania Pokaż: